• İdaremize İdari İşleme Karşı açılan iptal davası ekinde 04.01.2007-13.05.2022 tarihleri arasını
kapsayan Teftiş Kurulu İnceleme ve Raporlama Defterinin ve resmi yazı fotokopilerinin belge olarak
sunulduğu,
• İhlalin 20.05.2022 ile 25.05.2022 tarihleri arasında gerçekleştiği ve 21.03.2023 tarihinde tespit edildiği,
• İhlalden etkilenen kişisel verilerin; kimlik (ad soyad), özlük (Disiplin Soruşturması) ve Hukuki İşlem verileri olduğu,
• İhlalden etkilenen kayıt sayısının 400 - 600 olduğu,
• İhlalden etkilenen ilgili kişi grubunun; Çalışanlar veya Kurum Dışı teftiş soruşturması başvurusunda bulunanlar olduğu,
• İhlal sonucu olarak İtibar Kaybı oluşabileceği,
• İlgili Kişilerin veri ihlali ile ilgili bilgi almak istemeleri durumunda İdaremiz Cumhuriyet Bulvarı
No:16 Konak Adresinde yer alan Gelen Evrak Birimine üst yazı ile başvuruda bulunmaları gerektiği,
Hususunda İlgili kişilere duyurumuzdur.
• İhlalin 20.05.2022 ile 25.05.2022 tarihleri arasında gerçekleştiği ve 21.03.2023 tarihinde tespit edildiği,
• İhlalden etkilenen kişisel verilerin; kimlik (ad soyad), özlük (Disiplin Soruşturması) ve Hukuki İşlem verileri olduğu,
• İhlalden etkilenen kayıt sayısının 400 - 600 olduğu,
• İhlalden etkilenen ilgili kişi grubunun; Çalışanlar veya Kurum Dışı teftiş soruşturması başvurusunda bulunanlar olduğu,
• İhlal sonucu olarak İtibar Kaybı oluşabileceği,
• İlgili Kişilerin veri ihlali ile ilgili bilgi almak istemeleri durumunda İdaremiz Cumhuriyet Bulvarı
No:16 Konak Adresinde yer alan Gelen Evrak Birimine üst yazı ile başvuruda bulunmaları gerektiği,
Hususunda İlgili kişilere duyurumuzdur.