İZSU CEBİNİZDE
Servis Hakkında
İZSU Mobil Bilgilendirme Servisi ile planlı veya borç nedeniyle gerçekleştirilecek su kesintilerini ve sayacınızın okunması ile faturalanan borç bilgisini telefonunuza gönderilecek SMS bildirimi ile öğrenebileceksiniz.
Bu servis, şebekede anlık olarak oluşan, kesinti tarihi önceden bilinemeyen Arıza Kaynaklı su kesintilerinin SMS (kısa mesaj) ile bildirimini kapsamaz. Arıza kaynaklı kesintiler sadece internet sitemizden yayınlanmaktadır.
Arıza kaynaklı kesintileri görüntülemek için tıklayınız.
Servis kaydınızı sitemize üyelik işlemi sırasında veya üye iseniz hesap sayfanızdaki "Hesap Ayarları" bölümünden gerçekleştirebilirsiniz.
Sitemize üyelik işlemi gerçekleştirmek veya hesap ayarları sayfasına gitmek için tıklayınız
İnternet üzerinden yapacağınız üyelik işleminde TC Kimlik Numarası ile Ad Soyad bilgilerinin tutarlılığı sistem tarafından kontrol edilmektedir.
Ayrıca Abonelerimiz bilgilendirme mesajı aldığında kurumsal web sayfamız olan www.izsu.gov.tr den hangi sokakta vb. kesinti yapıldığına ilişkin detayları öğrenerek, daha sağlıklı önlem alabilirler.
Tek bir üyelik ile sadece bir kişi servis kaydı gerçekleştirebilir.
TC Kimlik Numarasını değiştirmemek kaydıyla diğer abonelikleriniz için de (diğer konut, yazlık, işyeri vs.) servis kayıtlarınızı gerçekleştirebilirsiniz. Güvenlik nedeniyle kota 10 adet servis kaydıdır.
İnternet Üzerinden Gerçekleştirilen Servis Kaydının İptali
Üye hesap sayfası içerisindeki "Hesap Ayarları" bölümünden, iptal işlemi istediğiniz abone numarasının "İZSU Cebinizde" kutucuğundaki seçeneği kaldırarak, belirtilen abone numarasını sistemden çıkartabilirsiniz.
Tüm abone numaralarınızı sistemden çıkartmak için "İZSU Cebinizde su kesinti bilgilerini telefon ile almak istiyorum." kutucuğundaki seçeneği kaldırmak yeterli olacaktır.
Görüş ve Öneriler
İZSU Cebinizde Kısa Mesaj Servisi ile görüş ve önerilerinizi izsu@izsu.gov.tr e-posta adresine bildirebilirsiniz.
İZSU ile ilgili diğer öneri ve şikayetlerinizi bildirmek için tıklayınız.